• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 9 دی 1399
کد مطلب : 120196
+
-

علیرضا گل شناس /فعال مردمی

شناسایی 11 بیمارستان کرونایی

شناسایی 11 بیمارستان کرونایی

«علیرضا گل شناس» یکی از فعالان مردمی است که در حال حاضر در پویش «همیاران سلامت» فرهنگسرای خاوران و در قرارگاه جهادی حضرت زینب(س) فعال است. او درباره فعالیتش می‌گوید: «از اسفند ماه سال گذشته فعالیت من و سایر افراد بسیجی در قرارگاه حضرت زینب(س) آغاز شد و این اواخر تحت عنوان «همیاران سلامت» ادامه دارد.

در حال حاضر اقدامات بسیاری از جمله توزیع اقلام بهداشتی به شهروندان با قیمت مناسب انجام می‌دهیم.» او به اجرای طرح غربالگری سلامت شهروندان در محله‌های کم برخوردار اشاره می‌کند و می‌افزاید: «طرح غربالگری سلامت را در مناطق مختلف تهران به‌ویژه محله‌های کم برخوردار انجام می‌دهیم و در منطقه 15 این غربالگری در محله‌های اتابک، هاشم‌آباد و مینابی در حال اجرا است و از طرفی هم یاری‌رسان کادر درمان و بیماران کرونایی هستیم»

او به شناسایی 11 بیمارستان مختص بیماران کرونایی اشاره می‌کند و می‌گوید: «در حال حاضر 11بیمارستان ویژه افراد کرونایی را شناسایی کرده‌ایم که 3 روز در هفته و روزانه 1900 عدد آبمیوه طبیعی در بسته‌بندی کاملاً بهداشتی برای بیماران کرونایی، کادر درمان و کارکنان این بیمارستان‌ها ارسال می‌کنیم تا یاریگر آنها باشیم. انگیزه شخصی من صرفاً عمل کردن به دستور مقام معظم رهبری برای مبارزه با کرونا و هچنین درخواست ستاد ملی مبارزه با کرونا از افراد بسیجی برای ریشه‌کن کردن این ویروس منحوس است.»

این خبر را به اشتراک بگذارید